  • Data: 2010-03-12 11:14:14
    Temat: Re: EKoexport-inwestycja zyciodajna
    Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Witam
    > Na EEX pobieżnym okiem szykuje się podwójny szczyt, wskaźniki nie
    > potwierdzają szans na przebicie ostatniego szczytu.
    > Wg mnie spadek do 3-3,50 jest bardziej realny niż rajd na 6 zl => SKY
    >
    > pozdr
    > Krzysztof Bajorek
    Masz racje na 50%, bo w kazdej plotce jest tyle prawdy i tyle iluzji:-)

    Spadek do 3,50, jesli masz 20 czy 30 tys akcji mozesz sam spelnic i miec na AT
    sukces :-)

    Ale masz nawet 60% racji bop SKY jeszcze na EEX nie proponowalem :-)

    6 zlotych ? takie wyceny sie pojawialy i w nich tez jest sporo racji nawet
    jesli taka cena bedzie po II kwartale to czy to bedzie zle???

    Czy bys to zaakceptowal gdybys mial pewnosc ze taka cena bedzie w pazdzierniku?

    Wiem ze tak, wiec pamietajac ten mail mozesz mi go przypomniec w pazdzierniku
    i...podziekowac, OK???
    kroovka

    na koniec roku bedzie nie sky ale wyzej niz 6 zlotych i to istotniw wyzej, bo
    beda prace -tak sadze nad wejsciem na Gielde.