  • Data: 2002-07-11 06:46:45
    Temat: Re: EURO czy DM do Chorwacji troche [OT]
    Od: "Kasia" <K...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Lopez" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:agi4hi$2t0$1@news.onet.pl...
    > A mam takie pytanie: czy zamiana euro na kuny na miejscu, albo wogole,
    > czerpanie kun z bankomatow, to dobry pomysl czy jednak nie bardzo?

    W maju w kantorze w Chorwacji za 1 EUR płacili cos ok.7,11 bądź 7,14 Kuny
    (sorki - ale pomimo pamięci do cyferek mi się ta wartość deko zatarła :-))
    Wtedy w Polsce 1 EUR kupiłam po 3,62 zł. Biorąc pod uwagę że 2 kuny to w
    przybliżeniu 1 zł - nie ma bólu przy wymianie w kantorze. W tym roku nie
    wybierałam kasy z bankomatu .. bo wzięłam ze soba za dużo Euro .. Ale rok
    temu nie omieszkałam tego zrobić - i powiem szczerze że nie pamiętam
    przelicznika - ale wyciąg z banku nie przyprawił mnie o dreszcze -
    przelicznik był zupełnie normalny .. i nie zdarli ze mnie skóry :-))