  • Data: 2009-03-17 17:26:36
    Temat: Re: EUROBANK-logowanie
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik wrote:

    > No coz - gdy mialem problemy z logowaniem, babeczka z Eurobanku
    > najpierw spytala sie czy mam prawidlowo ustawiona w komorce date i
    > godzine - potem synchronizowala.
    > Pytala dla zmylki? Byc moze.

    Następnym razem dzwoń aż będzie facet.
    Ten zapyta się jaki jest numer hasła w opcji "info".
    I wg tego "zsynchronizuje" Eurobank.

    > natomiast, sam proces synchronizacji, obojetnie czego dotyczy w
    > bebechach, wiaze sie z przesylaniem danych - i tu moze byc, jak
    > wspomnialem, odpowiedz na przyczyne polaczen, za ktore placi autorka
    > posta.

    Nie. Synchronizacja polega na tym, że Eurobank przez konsultanta
    dowiaduje się jaki jest numer hasła. Ten z kolei wpisuje w eurobankowy
    komputer ten numer. I od tej pory Eurobank i token generują hasła
    "synchronicznie". BTW - nie ma to nic wspólnego z czasem.
    Jeżeli sądzisz że jest inaczej to wygeneruj np. 10 numerów do logowania.
    Token się "rozsynchronizuje" i najbardziej auktualny czas nie pomoże.

    > Nie mam checi grzebac w opcjach, daltego nie sprawdze, czy jest
    > mozliwosc ustawienia automatycznej synchronizacji co jakis czas.

    Nie ma takiej opcji.