eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiEXPANDER - macie jakies doswiadczenia z ta firma w kontekscie kredytu na mieszkanie ?Re: EXPANDER - macie jakies doswiadczenia z ta firma w kontekscie kredytu na mieszkanie ?
  • Data: 2004-11-23 13:41:03
    Temat: Re: EXPANDER - macie jakies doswiadczenia z ta firma w kontekscie kredytu na mieszkanie ?
    Od: "Wojciech Pałasz" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wczoraj odwiedziłem oddział Expandera. Z założenia po lekturach niusów na
    grupie podchodzę do ich porad nieufnie. Ale może niepotrzebnie.
    Opłaty? 100zł kaucji. Jeśli w ciągu 3 miesięcy podpiszesz z bankiem umowę za
    pośrednictwem Expandera, to kaucję oddają.

    Przy moich warynkach startowych wyszło, że najtańszy jest kredyt w mBanku.
    Próbowałem to potwierdzić albo obalić w innym wątku, ale bez odzewu :-(

    Wojtek Pałasz (Laszpa)
    Gdańsk