  • Data: 2007-06-21 10:03:18
    Temat: Re: Egzekucja z konta - kilka pytań [PLONK]
    Od: N <n...@n...cry> szukaj wiadomości tego autora

    p...@t...pl napisał(a):
    > To jesteś tępy albo nie znasz przepisów, VAT się płaci 25-tego.

    No cóż, do 25 to jest obowiązek. Rozliczenie zwykle składam wcześniej.

    > Jesteś podwójnie tępy bo nie przeczytałeś że mam DG.

    Błee. Przeczytałem i nie widzę, byś chociaż w części zrobił to co ja -
    godzenie ze studiami w pełnym wymiarze, brak kapitału, itp.

    To pyszałku jeszcze wspomnę, że takie firmy jak Microsoft, Apple, Google
    zaczynały dokładnie tak samo jak jak. Podstawowy sprzęt w pojedyńczych
    sztukach, kapitał w wysokości 100 dolarów i jazda...

    Jednak wiesz... nawet nie chce mi sie Ciebie przekonywać. Pewnie
    zawiesiłeś się na jakimś średniowiecznym modelu biznesu, który generuje
    przychód z handlu lub drobnej wytwórczości i nie masz pojęcia o bardziej
    skomplikowanych biznesach.

    > Po prostu imponujące, niesamowity wyczyn. Tylko, że przechodzi przez
    > to każdy zakładający DG.

    To czego się przyczepiasz, przygłupie, jeśli sam przez to przechodziłeś?
    Też byłeś wtedy bankrutem? Sam potwierdzasz bezsens swoich wypowiedzi.

    > Lepiej samemu się wyrejestrować niż dostać sądowy zakaz prowadzenia
    > działalności gospodarczej

    Z powodu zaległości w spłacie zobowiązań? Wiesz o czym ty w ogóle
    piszesz? Zakaz można otrzymać ale za przestępstwa (np. firmę-krzak
    działającą w oszukańczy sposób z zasady) a nie zaległości.

    > i znaleźć się na czarnych listach dłużników
    > różnych instytucji. Szara strefa? Po prostu radzę Ci zajmij się się
    > hodowlą Fretek bądź zbieraniem znaczków skoro w biznesie nie dajesz
    > rady.

    Podziwiam taki bezsensowny upór i pychę. A ty to taki 'lepsiejszy
    byznesmen'? :D

    --
    pzdr