  • Data: 2009-05-12 09:27:34
    Temat: Re: Eksperci od kryzysu - wystąp !
    Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Zawsze mam scenariusz awaryjny, nigdy nie blokuje sie na jeden kierunek tak
    > jak sugerujesz.

    Z Twoich wypowiedzi tutaj to nie wynika.

    > Podaj link do jednej Twojej prognozy lub wypowiedzi nt systemow
    > transakcyjnych, metod. Nadajemy na zupelnie roznych falach z tego co widze.
    >
    > D.
    Fakt, że fale muszą być inne, bo nie rozumiesz co piszę. Były i prognozy i
    wypowiedzi, jednak po przerobieniu wszystkiego co możliwe wniosek jest jeden:
    wszystko sprowadza się do 50/50 szans. Dlatego pod innym nickiem głoszę jedyną
    prawdę. Zrozum nie ma potrzeby dyskutować czy prognozować jeżeli szanse są
    50/50. To co mam pisać??? Będę miał tak jak Ty jedną trafioną, trzy pudła,
    cztery trafione, dwa pudła, trzy trafione, jedno pudło aż po tysiącu prognozach
    i tak okaże się że 501 pudeł i 499 trafionych albo coś podobnego.Rozumiesz już
    dlaczego mnie nie rozumiesz???