eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiEkspresowe telefony z MilleRe: Ekspresowe telefony z Mille
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Znacznik" <z...@T...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Ekspresowe telefony z Mille
    Date: Wed, 11 Jul 2007 19:31:43 +0200
    Organization: Onet.pl
    Lines: 18
    Message-ID: <f7346b$hr2$1@news.onet.pl>
    References: <p...@g...com><3...@n...onet.
    pl> <f6l1i8$ahm$1@news.onet.pl><f6lpeh$n2v$1@news.onet.pl>
    <f6m9id$98s$1@news.onet.pl><f6npqv$a8k$1@news.onet.pl>
    <p...@g...com><f6o2bq$vsj$1@news.onet.pl>
    <s...@k...kjonca><p...@g...com>
    <s...@k...kjonca> <p...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: 83.168.106.29
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1184175115 18274 83.168.106.29 (11 Jul 2007 17:31:55 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 11 Jul 2007 17:31:55 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3138
    X-Sender: mfkASFkQR72kabIsAYRcag==
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:420300
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "mvoicem" napisał w wiadomości

    > Nie zaprzeczam. Tylko podpowiadam że *może* uda się człowieka w oddziale
    > przekonać, a warto, bo wtedy jest czarno na białym nie tylko *że zostało*
    > złożone, ale także *co zostało* złożone :)

    No i udałem się dzisiaj do oddziału. Wypowiedzenia nie udało się złożyć, bo
    w systemie karty ani umowy jeszcze nie ma. Numer karty który jest na umowie
    niewiele sie przyda. Jedyne co udało mi się zrobić to złożyć pisemną
    reklamację na która w ciągu 2 tygodni ktoś ma odpowiedzieć. Pani która
    zajęła się moją sprawą z 20 minut dzwoniła do centrali, przełączali ją,
    rozmawiała, ale nie udało się nic wyjaśnić. Generalnie ciekawa sytuacja. Mam
    podpisaną umowę, mam PIN do karty, login i hasło do systemu internetowego
    (nie aktywnego jednak) a karty ani umowy nie ma nawet w systemie.

    Pozdrawiam.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1