    From: "Mariusz " <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Eurobank i nadmiarowe zlecenie -- cd...
    Date: Wed, 22 Jul 2009 13:39:25 +0000 (UTC)

    k...@w...pl <k...@w...pl> napisał(a):
    > A kiedy sprawdzasz wykonanie zlecen?
    > bo ja w ciagu dnia czy wczesnym wieczorem nie trafilem na
    > przeklamania.
    > Pozniej chyba podpinaja jakies statyczne dane, moze archiwalne jak
    > BPH?
    >
    > Mam poustawiane zlecena wewnetrzne na ror z oszczednosciowego dzien
    > przed przelewem zewnetrznym i jakos to dziala.

    Do tej pory nie mialem klopotow to nie analizowalem tego tak dokladnie.
    teraz mialem dwa zlecenia przy ktorych polapalem sie ze cos jest nie tak -
    dla obu kasa byla przygotowana dzien wczesniej na ROR.Kolejnego dnia powinny
    zniknac - wczesniej kasa znikala rano, byc moze podczas nocnego przetwarzania,
    a byc moze podczas pierwszej sesji wysylkowej - nie wiem, to za wczesne pory
    jak dla mnie.
    Teraz przy dwoch zleceniach, przy ktorych juz naprawde to sprawdzalem przez
    caly dzien w dniu wykonania zlecenia zewnetrznego na koncie nic sie nie dzialo
    - kasa lezala sobie i czekala "na cos". Przez wszystkie sesje pieniadze byly
    na koncie. Nastepnego dnia okazywalo sie ze zlecenie zostalo wykonane z data
    wczorajsza. byc moze EB sponsorowal i kredytowal mi te zlecenia, choc szczerze
    w to watpie. I prawde mowiac nie mam zamiaru tego rozkladac na czynniki
    pierwsze - w sumie nawet nie wiem czy te pieniadze rzeczywiscie doszly do
    adresatow.
    Ale wczesniej w tym miesiacu tez dzialy mi sie dziwne sprawy - ot mialem na
    100% zlecenie na poczatku miesiaca ktore po prostu zostalo zignorowane. Kasa
    byla, zlecenie bylo, zero akcji. Teraz oczywiscie nie cofne sie w tyl zeby to
    sprawdzic - ot po prostu w historii jest pustka, kasa nie wyszla a zlecenie
    jest juz na kolejny miesiac... Zadnego maila z powiadomieniem ze cos sie nie
    powiodla - olewka. Poniewaz zaufalem wowczas bankowi i nie kontrolowalem stanu
    konta, wiec polapalem sie z tym dziwadlem kilka dni pozniej.
    Wszystkie przelewy wykonywane "z palca" pracuja bez klopotu, odbieranie tez -
    wiec nie wiem, moze mam jakies zwidy. Albo widze jakis stan konta z rana, a
    nie aktualny. Faktem jest ze jestem wkurzony i daje EB jeszcze jedna szanse.