    From: z...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [Eurobank] nieczysta gra
    Date: 21 Jun 2005 17:48:55 +0200

    > jeLeniu, parę dych ci ubyło przez prawie 4 miesiące i tego nie zauważyłeś???

    Zdziwisz się może - TAK, nie zauważyłem tego, do dziś. Czy to tak trudno nie
    zauważać 1-złotowych ubytków z konta? No chyba, że się ma na nim kieszonkowe 20
    zł/mc ;)

    > a gdzie wyciągi?

    O jakich piszesz: wyciągi miesięczne, czy slipy z bankomatu?
    - Miesięcznych nie kupuję, bo TEN bank nie dostarcza ich bezpłatnie, jak to
    wiele innych czyni.
    - Slipy - jak sobie wyobrażasz kontrolę skubnięcia po złotówce za sprawdzenie,
    skoro sprawdzam PRZED wypłatą, po to by wiedzieć czy mogę potrzebną mi kasę
    podjąć? Sprawdzanie również PO nie przyszło mi na myśl, bo i po co? Nie
    podejrzewałem do tej pory Eurobanku o taki pomysł na zysk...

    > nigdy nie patrzysz na historię swojego rachunku?

    Niby gdzie mam patrzeć? Czyżby Eurobank stał się "internetowym"? Poza tym,
    p.wyżej :)

    > Zresztą jak sprawdzasz w bankomacie saldo to też ci się chyba zmieni saldo
    > po sprawdzeniu i będzie o 1 zł mniej.

    Mam rozumieć, że sprawdzasz dwukrotnie: przed i po pobraniu kasy :O
    Czy po to by sprawdzić by system nie pomylił się w fakturowaniu dopiero co
    dokonanej wypłaty?
    Dodatkowa wątpliwość: czy system natychmiast wykazuje brak tej złotówki?
    Sprawdzałeś to?

    > No ale chyba że sam nie wiesz ile masz na
    koncie :)

    Z 'bardzo grubsza' - to wiem. Ale czasami różnie bywa :)
    Po to w takich przypadkach służy mi sprawdzanie PRZED.

    ATP: Przykro mi, że umknęło Ci zasadnicze przesłanie mego postu :(

    Pzdr. zd