  • Data: 2010-09-12 14:02:00
    Temat: Re: Eurobank pobiera opłate prowadznie rachunku
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nieźle. Dostałem odpowiedź na reklamację w minutę i 33 sekundy.
    > Oczywiście pracują nad rozwiązaniem sytuacji...

    No to trzeba im przyznać postarali się albo to jakiś automat :)
    U mnie 4 minuty i odpowiedź

    Kategoria Reklamacja Tytuł Opłata za prowadzenie rachunku Data i
    godzina 12-09-2010 15:56:05 Autor eurobank
    Szanowny Panie,

    Uprzejmie informujemy, iż dla części Klientów została błędnie
    naliczona opłata za prowadzenie konta w Pakiecie Online za miesiąc
    sierpień. Bank pracuje obecnie nad wyjaśnieniem zaistniałej
    sytuacji.

    Jednocześnie przepraszamy za wszelkie niedogodności.

    Z poważaniem,

    Centrum Obsługi Klienta

    Euro Bank