  • Data: 2008-03-09 06:47:05
    Temat: Re: Eurobank w nocy ?
    Od: "Andrzej" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zobaczyłem wysokie oprocentowanie i chciałem zostać ich klientem. Na stronie
    znalazłem adres najbliższego oddziału.
    Nie mogłem zlokalizowąć ulicy. (nie znam tak miasta).Na ich stronie nie było
    numeru telefonu więc zadzwoniłem na infolinię. Po dłuższej wymianie zdań
    Pani oświadczyła że nie ma numerów odzdziałów więc mi nie poda. To ostudziło
    moje chęci zostania klientem tego banku. Teraz nie wiem czy nie mają
    telefonów w oddziałach czy też nie podają do publicznej wiadomości.
    Podjąłem decyzję że z bankiem którego numeru nie mogę znaleźć na stroni e
    WWW (ich) lub uzyskać na infolinii nie będę przechodził na dalszy etap.
    Andrzej