  • Data: 2009-11-02 10:54:07
    Temat: Re: Eurobank znowu przycina procenty
    Od: "Mariusz " <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Peet <w...@a...com> napisał(a):

    > Eurobank znowu przycina procenty, konto online 4,04%, rachunek
    > oszczÄ&#65533;dnoĹ&#65533;ciowy 5,05%, lokaty do 5,3%.

    To nawet dobrze - widzac prognoze inflacyjna NBP natychmiast zalozylem sobie
    lokaty, i zdarzylem przed przewidywalna obnizka.

    Moze odplynie im troche kapitalu i serwery zaczna znowu dobrze pracowac - ja
    przez dwa dni """Szukalem""" swojej wyplaty... Nagle ni stad ni zowad, przy
    zakladaniu lokaty pojawila sie! Abrakanabra, data wplywu oczywiscie sprzed
    dwoch dni... W miedzyczasie mialem kilka logowan na konto i wyplaty nie
    bylo... Masakra zaczyna sie robic z tym eurobankiem...