    From: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Eurobank znowu przycina procenty
    Date: Mon, 2 Nov 2009 22:08:13 +0100

    "Tomek z Wawy" <t...@t...pl> wrote in message
    news:daf2c3ae-a6b7-43dd-883e-2cae0d5641d4@37g2000yqm
    .googlegroups.com...
    On 2 Lis, 20:51, "Valdi" <V...@v...pl> wrote:

    > Czym ci tak podpadli, że się z nimi rozwodzisz, jeżeli można spytać? ;)

    Jestem bezwzględny jeśli chodzi o procenty :) Procent musi być silny i
    iść w głowę. A że ten największy nie jest to odjeżdżam póki co do OF.
    I nie chce mi się w tej sytuacji co miesiąc lipnie przelewać na dobę
    tych 800 zł do nich, łatwiej mi iść do placówki i póki co zamknąć to
    wszystko.

    Jezeli chodzi o konta oszcz. to specjalnie nie znajdziesz nic lepszego niz
    5.05 netto. Moze jakies niszowe banki daja lepiej lub ewentualnie jest to
    mocno ograniczone, jezeli chodzi o kwote lub ilosc takich kont. Lokaty OF sa
    tylko 0.6% lepsze, ale tylko jezeli chcemy lokowac na dlugo, dostajemy
    wiecej za utrate plynnosci. Pogorszyli mocno 7-dni i nie warto sie z tym
    bawic, tylko trzymac na KO. W Getinie tradycyjne lokaty lekko podwyzszyli,
    czyli wydaje mi sie, ze moze to byc poczatek zmiany trendu. Jezeli PLN sie
    oslabi to bankom spuchnie portfel kredytow i zaczna znow poszukiwac
    depozytow. Zobaczymy, jak sie to rozwinie. Jezeli OF to wybieram juz
    optymalna, ale na 3-mies.