    From: "k...@g...pl" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Eurokonto Aktywne+
    Date: Tue, 23 Feb 2010 06:58:22 -0800 (PST)

    On 23 Lut, 01:05, z...@o...pl wrote:

    > AHA i nie zapomnijcie jeszcze o naliczaniu 3% od wypłaty z obcego
    > bankomatu :P to bardzo sympatyczne zwłaszcza gdy wypłacasz 4.000zł
    > idąc w deszczu do obcego bankomatu bo żubrowy 4x w tygodniu nie działa!
    >
    > --

    A ja powiem, że troszkę w Pekao SA drgnęło z ofertami.
    Wczoraj dostałem przesyłkę z centrali Banku z ofertą na kartę
    kredytową z oprocentowaniem 12,99% p.a. na okres 3 lat.
    Mało nie spadłem z sofy, bo do tej pory dostawałem super oferty
    pożyczki ekspresowej, nazywanej przeze mnie, pożyczki na rosół z kury
    za 2,65.
    Jak na Pekao, wg. mnie tąpnęło i to mocno.
    Oferta na KK całkiem dobra. Oczywiście są i warunki do spełnienia
    przez klienta.

    Jeżeli chodzi o Eurokonta, to akurat to co Pekao SA ma najlepszego w
    ofercie to Pakiet Pomocny, czy Assistance jak teraz się chyba nazywa.
    Praktycznie mają najlepsze warunki dla klientów wynegocojowane w
    Mondial Asssistance. Wielokrotnie z niego korzystałem i wszelkie
    opłaty za konto zwróciły się z nawiązką.
    Niestety, od kilku lat rachunek w Pekao SA nie jest moim głównym
    rachunkiem. W dalszym ciągu nie zdecyduję się u nich na żadnen produkt
    poza rachunkiem podstawowym. Oferta jest jeszcze mocno odstająca od
    konkurencji w przypadku kredytu odnawialnego, kart kredytowych, ofert
    depozytowych.
    Dobre strony to wspomniany pakiet pomocny oraz darmowe zlecenia stałe
    na zmienną kwotę.