  • Data: 2010-08-29 21:21:41
    Temat: Re: FM Bank po cichu równa do Aliora - 5% na 6m
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid> wrote in message
    news:i5efs6$4t6$1@news.onet.pl...
    > g...@o...pl napisał(a) w wiadomości:
    > <6...@n...onet.pl>...

    > Znaczy się co? FM podniósł 6m? Bo nie znałem jego wcześniejszej oferty.
    > Jeżeli tak, to może być pierwszy objaw ogólnego podnoszenia?

    Z tym trendem podnoszenia bym nie przesadzal, FM mial przez dlugi czas 6-m
    na 4% to pewnie nikt nie zakladal, skoro konta oszczednosciowe w innych
    bankach sa na ok.4.5%. Na pewno nie ma sensu lokowac kasy na dluzej niz
    6-m, bo podwyzki centralne raczej dopiero na wiosne 2011, ale mozliwe, ze
    rozpoczna juz w pazdzierniku 2010. % w bankach i tak jest oderwany od
    podstawowej stopy NBP, ale z pewnoscia kolejne podwyzki beda dzialaly
    rosnaco na % depozytow.