  • Data: 2004-04-23 09:32:03
    Temat: Re: Faktura z terminem platnosci 1.05.2004
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 22 Apr 2004 14:22:52 +0200, Adam Płaszczyca napisał(a):

    > Nie tak. Jesli termin wypada w dzień ustawowo wolny od pracy, to
    > termin ustala się na anstępny dzień.
    > I tak rekursywnie do pierwszego dnia roboczego.

    No dobra, a teraz mam pytanie dotyczące tego samego problemu przy karcie
    kredytowej...

    Skoro sobota nie zwalnia od zapłacenia - to co mam zrobić, jak termin
    spłaty karty wypada mi w sobotę? Przecież nie będę za każdym razem
    sprawdzał, jaki jest dzień tygodnia! A w takim BPH przelewy wewnętrzne
    w sobotę nie funkcjonują...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki