    From: " ron" <r...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Forex - co dokładnie kupuję...
    Date: Mon, 2 Aug 2010 12:26:10 +0000 (UTC)

    Dombrek <d...@p...onet.pl> napisał(a):

    > masz np. 5 sekund na zgodzenie się lub odrzucenie. Z tym że w miarę uczciwi
    > brokerzy jak rekwotują, to tylko raz i jak się zgodzisz to masz gwarancję
    > wykonania. Natomiast większość brokerów (w tym XTB) potrafi rekwotować
    kilka
    > razy, co jest totalnym chmastwem.
    > Pozdrawiam
    > Dombrek

    Jeszcze to ci wytłumacze, zebys nie powielał bzdurnych tłumaczeń.
    Te 5 sekund to jest czas oczekiwania systemu, nie gwarancja.
    Nawet najbardziej uczciwy broker nie zagwarantuje ci jednokrotnego
    rekwotu. Transakcje zawierasz po cenie rynkowej a ona, jak pewnie wiesz
    kwotowana jest tickami i tu obowiązuje bezwzględność czasowa, szybkość tych
    zmian ogranicza tylko popyt i podaż w danej chwili, także nawet w tych 5
    sekundach może być wiele rekwotowan, nawet nie biorąc pod uwage, że po
    podaniu nowej ceny system odlicza czas od nowa. Czy postępowanie brokera jest
    totalnym chamstwem czy tylko zwykłym ruchem ceny możesz sprawdzić patrząc na
    wykres tikowy z uwzglednieniem szybkosci łącza. No i jak już mówiłem -
    totalnych chamów omijać, nie ma obowiązku trzymania się dziadostwa.
    Nie wiem jak długo jestes na rynku, ale moze pamietasz czasy kiedy transakcje
    na walutach zawierało sie telefonicznie - tez nie było wielkim wyjatkiem, ze
    zatwierdzało się cene kilka razy i to nie przez złosliwośc dealera.