    From: " ron" <r...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Forex - co dokładnie kupuję...
    Date: Mon, 2 Aug 2010 18:55:30 +0000 (UTC)

    Dombrek <d...@p...onet.pl> napisał(a):

    > OK, zgadza się. Rekwot jako trick brokera to oczywiście spory skrót
    myślowy.
    > Rekwoty się zdarzają, ale głównie wynikają ze zmian rynku (szybkich zmian),
    > "złośliwość" dealera to rzadsza działalność.
    > No i MM faktycznie sie do ultrashort-termu nie nadają.
    > Dombrek

    Ciesze się, że doszliśmy do zgody. Wtrąciłem sprawe twoich szkoleń bardzo
    świadomie, bo to własnie na tobie spoczywa obowiazek uswiadamiania ludziom
    zasad jakimi rządzi się handel na rynkach, myslę, że to powinien być jeden z
    podstawowych tematów szkolenia, bo zgroza ogarnia jak posłucha się tych
    wszystkich inwestorów którzy mają w głowie tylko myśl jak dojechać do miliona
    i skupiają się jedynie na mapie a nie mają pojęcia jak to auto się prowadzi.