eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiFortis: Pl@neta i problem z kluczamiRe: Fortis: Pl@neta i problem z kluczami
  • Data: 2003-05-11 20:31:10
    Temat: Re: Fortis: Pl@neta i problem z kluczami
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik wrote:
    || Czy u Was też występują problemy podczas podpisywania operacji w
    || Pl@necie? Do końca kwietnia wszystko chodziło bez zarzutów. W maju
    || pojawiły się problemy: podczas podpisywania wyskakuje okienko
    || systemowe bez opisu, jedynie z przyciskiem OK. Oczywiście transakcji
    || nie można podpisać (sprawdzałem z Win98 z IE6 i IE5.0, VM5.0.0.3805).

    Cześć,
    Wykonaj po kolei następujące czynności:

    1. Zweryfikuj poprawność hasła klucza - zwłaszcza pod względem małych i
    dużych liter, a także polskich znaków i układu klawiatury.
    2. Spróbuj naprawić Internet Explorera w panelu sterowania/dodaj lub
    usuń programy/MS IE/Dodaj lub usuń.
    3. Jeśli nie pomoże, to pobierz sobie maszynę java 3805 np. z
    http://www.filemirrors.com/ (wpisz w okienku szukania msjavx86.exe) i
    zainstaluj.
    4. Jeśli nadal nie pomoże, pobierz ode mnie plik
    http://republika.pl/skowi/classr.exe - to jest poprawka na maszynę 3809.
    Wprawdzie podałeś VM 3805, ale jeśli masz ustawione automatyczne
    pobieranie uaktualnień to mógł system w międzyczasie sobie pobrać nową.
    5. Jeśli to też zawiedzie, spróbuj wymienić klucze szyfrujące do Pl@nety
    używając nowej, czystej i pewnej dyskietki.
    6. Jeśli nowe klucze też nie pomogą, to chyba tylko reinstalacja systemu
    albo wizyta jakiegoś specjalisty od Windowsa.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl
    gg: 2539349

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1