  • 1. Data: 2002-09-14 07:55:52
    Temat: Re: Fortis - bardzo nie mile wrazenia [dlugie]
    Od: "mcp" <r...@s...com.pl>

    "matjaw" <m...@w...pl> wrote in message
    news:alsf5a$tcn$1@absinth.dialog.net.pl...
    > Po wakacjach zapragnalem zamknac epakiet.....

    [cut]

    Ja zamykalem e-pakiet w lutym. Od tego czasu regularnie co 1-2 miesiace
    "odżywa" i albo dostaje wyciag z coraz wiekszym ujemnym saldem (oplata za
    prowadzenie), albo wydzwaniaja do mnie z Fortisu, mowiac, ze mam ujemne
    saldo i domagaja sie "natychmiastowej splaty" itp. Za kazdym razem konczy
    sie to telefonem do infolinii, przekazaniem problemu. Nastepnego dnia ktos
    oddzwania, wyjasnia, ze zaszlo nieporozumienie, przeprasza, prosi o
    przefaksowanie krotkiego pisemka reklamujacego nieslusznie pobrana oplate i
    zapewnia, ze juz wszystko jest w porzadku, po czym po dwoch miesiacach
    zaczyna sie od poczatku...... I tak od lutego. Ostatnio dostalem wyciag, na
    ktorym z data 24.07 zaksiegowano "zamkniecie rachunku", z data 25.07
    zaksiegowano "splate zaleglej prowizji i oplaty" (po czym saldo 0.00) a z
    data 26.07 zaksiegowano, uwaga "oplate za prowadzenie rachunku" (sic!).
    Z przykroscia stwierdzam, ze Fortis okazal sie najwieksza porazka ze
    wszystkich bankow, z ktorych uslug dane mi bylo korzystac......

    Pozdrawiam
    Rafal Deptula

  • 2. Data: 2002-09-14 14:53:11
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@s...pl>

    mcp wrote in news:aluq13$hdi$1@news2.tpi.pl:

    > Ja zamykalem e-pakiet w lutym. Od tego czasu regularnie co 1-2
    > miesiace "odżywa" i albo dostaje wyciag [...]

    A dają miesięczne wyciągi do e-pakietu? Ja nic nie dostaję, i jeśli
    mnie pamięć nie myli mówili że nie dają takowych.

    > Z przykroscia stwierdzam, ze Fortis okazal sie najwieksza porazka
    > ze wszystkich bankow, z ktorych uslug dane mi bylo korzystac......

    Wszystkie banki z których korzystałem miały problemy z zamykaniem
    rachunków. Normalne. ;)

    --
    empeg

    {745FEA91-0D4E-415F-A0AA-8816A02326C4}

  • 3. Data: 2002-09-15 13:17:39
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    "Grzegorz Podsiadło" napisał(a):

    > A dają miesięczne wyciągi do e-pakietu? Ja nic nie dostaję, i jeśli
    > mnie pamięć nie myli mówili że nie dają takowych.
    mi raz przyslali ale to chyba przez pomylke
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 4. Data: 2002-09-17 21:26:17
    Od: "Marcin" <m...@i...pl>

    Użytkownik "mcp" <r...@s...com.pl> napisał w wiadomości > Z przykroscia
    stwierdzam, ze Fortis okazal sie najwieksza porazka ze
    > wszystkich bankow, z ktorych uslug dane mi bylo korzystac......

    ja te zzamknelem to konto ale tylko ze wzgledu na koszty prowadzenia i
    niedlugo znow otworze bo chce i jesli mam wyrazic swoje zdanei to przeciez
    sam system jest qool co ci w nim nei pasuje ?

    Marcin