eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiFortis - co to jest TEST KOMPLETNOSCI SRODOWISKA ?Re: Fortis - co to jest TEST KOMPLETNOSCI SRODOWISKA ?
  • From: Grzegorz Podsiadlo <n...@-...pl>
    Subject: Re: Fortis - co to jest TEST KOMPLETNOSCI SRODOWISKA ?
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <dnvl05$l72$1@news.onet.pl> <do0t75$41e$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <do0vkd$51u$1@news.onet.pl>
    Date: Sat, 17 Dec 2005 15:27:52 +0100
    Message-ID: <7nqhj4yjyytu$.173dc95j4jixa.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: 82.210.188.216
    X-Trace: news.home.net.pl 1134829672 82.210.188.216 (17 Dec 2005 15:27:52 +0100)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 16
    X-Authenticated-User: empeg
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
    .pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:372427
    [ ukryj nagłówki ]

    >>> prawdopodobną przyczyną błędu jest niekompletność środowiska.
    >>> proszę przeprowadzić test kompletności środowiska i ponowić próbę"
    >>> o co chodzi?
    >> Brak zainstalowanych komponentow Javy...
    > walczyłem już z tym.
    > pojawia się "trwa sprawdzanie" i tak można czekać sobie godzinami. nie
    > dzieje się nic.

    U mnie pomogło: wyczyszczenie pamięci podręcznej przeglądarki (w jej
    opcjach) i skasowanie wszystkich plików podręcznych javy (u mnie panel
    sterowania -> Java -> Temporary Internet Files -> Delete Files (i w okienku
    które się pojawi wszystkie ptaszki, i ok). Potem "sprawdz komputer" na
    stronie Planet, automatyczmy, i zaczęło działać.

    --
    empeg

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1