  • Data: 2002-11-08 02:55:00
    Temat: Re: Fortis (e-pakiet) ...zgrzyt (dlugie)
    Od: "valet" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Eh ... juz po wszystkim :)
    Ale po kolei: najpierw posłałem im emilka z reklamacja - cisza, w srode tel.
    na infolinie - za 5 min. tel. z oddziału ze juz na mnie czekaja, potem z
    centrali - w odzdziale juz na mnie czekaja :)) Jade zatem, Pani cała
    przejeta nie moze znalezc mojego wniosku, bo odłozyla (zeby nie zapomniec)
    ... i zaginał, ale w koncu sie znalazł pod aparatem telef. bidaczek sobie
    lezał :) Potem poszło juz sprawnie. Wrociłem do domciu wygenerowałem sobie
    certyfikacik, zainstalowałem w przegladarce, loguje sie i .... kurka nie mam
    identyfikatora:( Tel. na infolinie do specjalisty od Pl@nety i ...
    dowiaduje sie, ze powinni mi dac w oddziale, zatem kolejny tel. do
    oddziału - "my nie mamy, to trzeba na infolini", tel. na infolinie do
    specjalisty - "ja nie mam, niech Pan sprobuje jeszcze raz w oddziale", tel.
    do oddziału - "nie mamy odwzorowania w systemie" Ehhhh !!! Jestem
    spokojny...jestem spokojny... jestem spokojny;) Udało mi sie tylko
    dowiedziec jak zbudowany jest identyfikator. Zaryzykowałem i za 3 razem
    udało się :))))) Ach ten FORTIS !

    Piotrek