  • Data: 2005-05-29 21:33:28
    Temat: Re: Fortis i Firefox [było: BPH i Firefox]
    Od: Grzegorz Podsiadło <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 28 May 2005 07:37:06 +0200, trainer wrote:

    > A np. http://www.twojemiasto.pl/ = działa u ciebie ta mapa? bo u mnie pod FF
    > nie a pod IE tak

    Nie, ale wygląda mi to na niestaranność twórców strony. I mapa nie działa,
    i w okienku po prawej w ff mam "Microsoft JET Database Engine error..."

    > a u mnie teraz przyjął z ł i ó - chyba się jakoś odblokował :-))

    Ciągle coś nie tak:
    wpisuję tytuł płatności "łąść", w momencie kiedy się podaje hasło do klucza
    widzę "Tytuł płatności ????", po kliknięciu "zatwierdz przelew" firefox
    wykonał nieprawidłową operację. :> Drugie podejście dało komunikat "Nie
    udało się stwierdzić prawidłowości podpisu elektronicznego. Dyspozycja
    została odrzucona".

    --
    empeg