  • Data: 2005-11-09 22:16:15
    Temat: Re: Fortis - regulamin kart płatniczych
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" <

    > Jeśli się na nią powołują, to IMHO musi (a na pewno powinna).

    Identycznie mowi regulamin KK i dodaje że stronka z kursami jest w
    sieci
    Skladajac pare dni temu w banku papiery na tą kartę upomniałem się o
    link
    stronka moze być tylko dojscia do niej nie muszą podawać :-)
    - tak wlasnie mi tlumaczyli i podali końcówkę adresu /visarates/

    Regulamin KK mowi ze strona jest na www wiec poczekajcie grzecznie
    a zaraz beda musieli ją podać
    *** blad ***