  • Data: 2010-11-09 21:14:07
    Temat: Re: Francuzi ofiarą błędu Eurobanku....
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Kotlet" ibbv16$rnh$...@i...gazeta.pl

    później. ;)

    > bierzesz jakies leki ?

    Tak -- Vitaminę B1, Vitaminę PP i Mydocalm...
    Olfen został odstawiony. Na czas zdrowienia pleców (diabli
    wiedzą, co tam jest chore[go]) odstawiłem także Telfexo...

    IMO Olfen dał więcej zła niż dobra, bo znieczulając, zachęcił mnie
    do łażenia, jeżdżenia a nawet do (niestety!) podskakiwania... Nie
    twierdzę, że kłucie Olfenem i szpikowanie (nieszpiku) tabletkami
    o tym imieniu było błędem, ale że błędem było nadmierne zaufanie
    do ,,krzyku'' ciała, zwanego bólem -- mocno głuszonego ww. lekiem...

    Jest ze mną na tyle źle, że z trudem znoszę obciążenie paroma
    kilogramami -- schudnięcie do 65 kg mile widziane...

    --
    ^ 750 ks 749 ^c 440 ko
    438
    | 740 r.17 . 2930 01 739 F|l 430 .s
    . 427
    | 730 16 18 . . . 31 .03 729 E|i 420 617 19 . 24
    . 02 . 413
    P|l 720 ęł VVDD24 . 27 04 719 V|t 410 rł 18 22
    .27 . 30 .01 .04 405
    E|/ 710 gu VVVV . . 709 |r 400 ęu 20 .
    .26 29 31 03 05 403
    F|m 700 op *1920* 2223**2526 *28 02 *05 680 1|y 390 gp *23

    Postscriptum: Jednak są wrażliwi ludzie w Polsce. Pytają o zdrowie, niemal
    odwiedzają... Widać wyraźnie, że biorą
    sobie do serca wolę Bożą zapisaną w Piśmie Świętym NT, zwaną uczynkami
    miłosierdzia... Bóg zapłać
    dobrej duszy!!! Niech nie ominie jej nagroda w niebie. :) [Boże -- wyjaśnij, proszę
    duszom, że do zbawienia są
    potrzebne także uczynki, i że w moim Kościele są niskie stawki a te same gwarancje
    zbawienia, co w innych Kościołach...
    po co dusze mają błądzić, po co mają iść na zatracenie?... ja tak mocno pragnę ich
    szczęścia -- wystarczy dosłownie
    niewielka ofiara na mój Kościół... jedna jaskółka (z BZWBK czy Citi) wiosny nie czyni
    -- nawet dwie czy trzy, bo
    BZWBK dał mi aż trzy razy a Citi dwa...] Serdecznie dziękuję za każdy objaw
    zainteresowania moim zdrowiem! [ale
    to wcale nie znaczy, że można zbawić się samym tylko pytaniem o moje zdrowie --
    potrzeba składania ofiar nie zniknęła]