  • Data: 2009-03-12 14:51:05
    Temat: Re: Frank i jedyna osoba niezadowolona ze spadku kursu
    Od: "Emka" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    <i...@w...pl> napisal

    > Jestem wyjatkowym pechowcem ktory podpisal przedwczoraj umowe
    > kredytowa z Deutsche, CHF.
    > Jutro ma byc wyplata, ale oczywiscie nie bedzie wyplaty gdyz do ceny
    > mieszkania zabraknie calkiem sporej sumy ktorej ja nie posiadam.
    > (Kwota frankow na umowie zostala ustalona w srode, po dzisiejszym
    > kursie nie starczy)
    > Jak rozmawiac z bankiem? Macie jakies rady?

    O ile wiem, to kredyt walutowy bierze sie w okreslonej liczbie zlotych, ale
    indeksowanych potem do franków, a nie na odwrót.
    Jesli zalozmy mieszkanie kosztuje 200 tys PLN, to kredyt bierze sie na 200
    tys. PLN, a nie na 66 tys CHF. Gdyby bylo inaczej to w ten sposób nigdy nie
    bylbys w stanie przewidziec, w jakim stopniu "wahnie" Ci sie kurs od dnia
    podpisania umowy do dnia wyplaty kredytu. Upewnij sie, czy nie dziala to w
    taki wlasnie sposób i jaki masz zapis w umowie.

    Pozdrawiam
    Emka