  • Data: 2004-09-14 21:56:22
    Temat: Re: Fundusze Arki - termin umożenia jednostek i nie tylko.
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Do wszystkich idiotów (tylko tych którzy najezdzali na mnie).
    Odnośnie mBanku, dzwoniłem do mlini i miałem racje jak tu wcześniej pisałem,
    mBank nie pobiera dla siebie zadnej opłaty, ale TFI wlicza opłate w ceny
    jednostek. Więc cwaniaki myśleliście ze jesteście cwansi od innych i nie
    płacicie nic.

    przykład dla matołów:
    DWS akcje 5000zł opłata 4%,
    cena jednostki netto 282zł, cena brutto 284zł (tą cenę matoły macie)
    Czyli TFI oddajecie 200zł - to jest ta opłata.

    Matoły do nauki, a nie udawanie ze sie wie cos o finansach rodzinnych.

    Seba_Fan