  • Data: 2006-10-26 17:45:15
    Temat: Re: Fundusze inwestycyjne
    Od: "swiatowid" <cyfrowyja.nospam@na_serwerze.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > trzy z nich mając na uwadze porady dotyczące dywersyfikacji:
    >
    > - AIG FIO akcji - 40% kapitału
    > - Citi Akcji - 30% kapitału
    > - Skarbiec TFI Akcji - 30% kapitału

    dywersyfikacja może dotyczyć nie tylko składowych, ale i czasu - nie musiz
    kupowac na raz wszystkiego.
    I szczerze mówiąc, nawet jesli masz skłonnośc do ryzyka , to pakujesz
    wszystko w jeden typ funduszy.
    Jesli akcje, to moze coś z małych spółek, albo rynków wschodżacych, albo
    dojrzałych.

    > Przepraszam za głupie pytania laika i zdaję sobie sprawę, że nikt nie ma
    > gotowej recepty na bolączki związane z funduszami, ale może ktoś coś

    Nie takie głupie, każdy ma takie wahania. Najgorsze wahania przychodża, jak
    po roku , dwóch giełda leci na łeb.
    Co prawda fundusze tak są napakowane naszą kasą, że są w stanie stabilizować
    sytuacje, niemal musza kupować. , ale strach ma wielkie oczy. Już obecne
    poziomy powodują wahanie się graczy.
    A na wszelkie rady też jestem otwarty, bo nigdy nie za późno, aby zmądrzeć.
    Gdybym poszedł jak Ty na odwagę w 2004 roku to nie miałbym problemów.