  • Data: 2003-09-06 16:58:30
    Temat: Re: Fundusze inwestycyjne - SFI
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Voodoo_" <N...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:bjcjff$eus$2@nemesis.news.tpi.pl...
    > pieniazki z mysla zainwestowania ich w SFI. Moim celem sa fundusze
    > akcyjne bo z tego co obserwuje to daja one najwieksze zyski. Wiec moje
    > pytania sa nastepujace:

    Zainteresuj się jak one umią spadać, a nie tylko rosnąć! Czy jak stracisz
    70% to się zmartwisz???

    > Jakimi kryteriami kierowac sie przy wybieraniu FI?

    Ostrożnością

    > Lepiej pieniadze przekazac jednemu FI czy kilku?

    Dywersyfikacja zawsze wskazana, choć przy małych kwotach kosztowna

    > Kiedy sprzedawac jednostki?

    Jak jest potrzeba, chyba, że to polskie akcyjne, to sprzedać należało 4 DNI
    TEMU
    > Kiedy kupowac jednostki?

    Jak "wszyscy" myślą, że już tylko będą spadać, i "nikt" nie wierzy, że
    urosną
    W tym roku to był kwiecień:-)

    > Jakie rady dacie poczatkujacym inwestorom :)?

    Po stokroć się zastanów ile jesteś gotów stracić, zanim raz pomyślisz ile
    może zyskać:-)

    > To chyba wszystko. Pytania "jaki fundusz wybrac" nei zadam bo to chyba
    > wywylaloby burze ;).

    Żadnej, bo ma to małe znaczenie. Zależy czy spekulujesz na FI, czy
    zamierzasz oszczędzać na "czarną godzinę".