  • Data: 2003-01-23 13:10:30
    Temat: Re: Fundusze w Mbanku
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy zakupię jednostki przez Supermarket czy zrobie dowolny przelew z
    e-konta
    > na rachunek funduszu wyjdzie na to samo bo przelewy są widoczne w
    > historii...Wiec czy supermarket jest tylko ułatwieniem zakupu??
    > Dobrze rozumiem

    Zeby zrobic dowolny przelew z e-konta na rachunek funduszu - musisz z
    kazdym miec podpisana umowe...
    W przypadku mBanku - nic z nimi nie musisz podpisywac - tylko
    przelewasz i juz.

    No chyba, ze masz pootwierane te kilkanascie rejestrow - wtedy
    istotnie... :)

    P.S. Nadal nie mam swoich jednostek - reasumujac - faza testow -
    poklikac mozna ale nic wiecej, hihihih - ciekaw ekiedy rusza.