eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiFunkcje karty dodatkowej - MilleRe: Funkcje karty dodatkowej - Mille
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!takemy.news.tel
    efonica.de!telefonica.de!weretis.net!feeder7.news.weretis.net!newsreader4.netco
    logne.de!news.netcologne.de!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer
    04.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostr
    ada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostra
    da.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Funkcje karty dodatkowej - Mille
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <5d372403$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@g...com>
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Wed, 24 Jul 2019 18:04:24 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.8.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <f...@g...com>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 21
    Message-ID: <5d388187$0$17350$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 80.53.118.49
    X-Trace: 1563984263 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 17350 80.53.118.49:54941
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2246
    X-Received-Body-CRC: 277810818
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:644035
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2019-07-23 o 20:00, Dawid Rutkowski pisze:
    > Skoro Tobie działa, to wyczyścćie apkom dane i zróbcie żony login na Twoim
    telefonie, Twój na żony i test krzyżowy.
    > Wyjdzie, czy problem w karcie dodatkowej czy w szajsungu.
    > Chyba że macie takie same ;>
    > Jak nie to reklamacja - ja już przestałem w innej formie z bankami rozmawiać.
    > Inna sprawa, że odpowiadają zwykle tak samo głupio ;>
    >
    > Teraz robię sobie jaja z mBąka - przetestowałem wniosek o KK, bo promo z wydaniem
    za darmo - i chcą pełną historię konta z ostatnich 6 miesięcy. Wyśmiałem ich na
    mLinii, mieli dać znak analitykowi - dziś dzwonili, ale nie zdążyłem odebrać.

    Nie jest to takie proste. Telefony są różne.
    Wykasowaliśmy aplikacje i zamieniliśmy się kartami SIM,
    ale ani jeden ani drugi nie idzie. Aktywacja aplikacji nie jest obecnie
    możliwa.
    Podpytany konsultant myślał, że bedą szły SMS z systemu ale tam jest
    widoczne, że
    placenie właczone i mysli ze aplikację kazdy ma. Zasugerowano, żeby
    poczekać 24h,
    bo może w systemie coś się musi uleżeć. Może się pokaże taka opcja.
    Nie pali się - spróbujemy jutro


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1