  • Data: 2011-12-06 17:49:50
    Temat: Re: GB szykuje ewakuacje
    Od: "konikpolny" <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ogarnij sie troche. wpierdzieliles sie w dyskuje gdzie koles podal link i
    pytal czy wybrac _juz_ pieniadze. uspokoilem go i napisalem, ze nic takiego
    sie nie wydarzy na co napisales ze banki nie sa nasze i jakies pierdoly o
    przeksiagowaniach, wiec ci mowie, ze sie przypomne za dwa tygodnie (to chyba
    wystarczajaca definicja timeframe dla 'juz'?) jak nic wielkiego nie nastapi
    i nikt niczego nie wyprowadzi. jescze raz ci napisze - ogarnij sie chlopie i
    poswiec wiecej czasu rodzinie. argumentow juz ci zabraklo wczesnioej bo
    wjechales na politke a teraz widze piszesz jakies pierdoly o lekach.
    generalnie caly czas piszesz pierdoly wiec nie wiem po co z toba dyskutuje
    bo jestes widze niereformowalny a odpowiadasz tylko w celu satysfakcji
    napisania czegos w mysl idei 'zawsze musze miec ostatnie zdanie'. btw - co
    do manii to juz sam udowodniles kto ja ma robiac wcinke o zielonej wyspie.
    podsumowujac - jakby to lem powiedzial: "gdyby nie internet..."