eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiGE Mieszkaniowy a zaswiadczenie o braku kredytu!- PROSZE POMOCY!!!!! › Re: GE Mieszkaniowy a zaswiadczenie o braku kredytu!- PROSZE POMOCY!!!!!
    From: "ralf78" <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: GE Mieszkaniowy a zaswiadczenie o braku kredytu!- PROSZE POMOCY!!!!!
    Date: Wed, 24 Nov 2004 08:37:19 +0100

    Juz to robili...
    Chodzi o Millenium, wysylali zapytanie a GE zbyl ich informujac ze udzielaja
    informacji jedynie osobie zainteresowanej...
    A jak dzwonie to mnie olewaja...
    Do centrali sie nie dodzwonisz a infolinia Wiesz do czego sluzy, do
    sciemniania potencjalnego zainteresowanego bo informacji w razie problemow
    to nikt nie udzieli...
    Wszystko to robi wrazenie, ze kazdy dzial w GE jest kompletnie ze soba nie
    kompatybilny, ci co odbieraja telefony to nie maja zadnego kontaktu ani
    zadnych informacji od tych, ktorzy na przyklad udzielaja pisemnych wyjasnien
    itp...Jeden wielki totalny bajzel a kazdy odsyla do kogos innego tylko ze
    nie ma mowy o normalnym kontakcie...
    Nie wiem jak jest gdzie indziej ale chyba to nienorlane zeby nie moc
    dodzwonic sie do glownej cetrali w warszawie pod jedyny podany oficjalnie
    wszedzie numer...

    pozdrawiam,

    Rafal