eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiGETIN Bank: zamykają mi lokaty - czy mogę coś zrobić?Re: GETIN Bank: zamykają mi lokaty - czy mogę coś zrobić
  • Data: 2008-01-07 10:30:21
    Temat: Re: GETIN Bank: zamykają mi lokaty - czy mogę coś zrobić
    Od: t...@g...com szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 3 Sty, 12:10, t...@g...com wrote:
    > Bank powinien odpowiedzieć na moją reklamacje (wysłaną elektronicznie,
    > tak jak mówiła infolinia) miał 30 dni. Nie odpowiedział. Jest jeszcze
    > instytucja Arbitra Bankowego, jednak sprawa kosztuje 50 PLN, a suma
    > odsetek jakie by mi przysługiwały z wszystkich lokat nie przekroczy
    > 100 PLN. Do tego nie zabardzo mam jak udowodnić, że zakładałem takie
    > lokaty - lokaty zakładałem przez Internet. Screenshot z historii
    > zamkniętych lokat z przeglądarki jest jakimś dowodem? Wydruk historii
    > w banku oczywiście jest płatny. Do tego w historii operacji na ROR, do
    > którego mam podgląd przez Internet, nic się nie zapisuje - jedyny ślad
    > to spis zamkniętych lokat.

    Mały update. Dostałem maila z odpowiedzią, że faktycznie istnieje błąd
    w systemie i naprawią go jak najszybciej jak to jest możliwe.
    Oczywiście odsetek za przetrzymywanie moich środków na lokatach które
    się same "zerwały" mi nie oddadzą. :(

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1