  • Data: 2011-07-08 16:43:49
    Temat: Re: GETIN ONLINE nie oddaje pieniedzy z lokat !!!
    Od: FIFI <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-07-08 18:35, nn pisze:

    > wyslij listem poleconym reklamacje, zazwyczaj papier lepiej dziala
    >
    > swoja droga, to mocno niepokojace!

    Getin Online ma najwyrazniej spieprzony system informatyczny. Moze
    zawirusowany. Ja sobie wydrukowalem potwierdzenie lokaty i zrobilem
    zrzut strony. Przy tak spieprzonym systemie lokaty mogą przeciez ot tak
    sobie zniknąć i pozniej trzeba bedzie sie przez dwa lata tlumaczyc
    przed sadem ze sie nie jest wielbladem!
    Dzieki juz za jakiekolwiek lokaty u Czarneckiego chocby byly po 15%.

    Pzdr.