eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiGETIN ONLINE nie oddaje pieniedzy z lokat !!! › Re: GETIN ONLINE nie oddaje pieniedzy z lokat !!!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: " " <k...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: GETIN ONLINE nie oddaje pieniedzy z lokat !!!
    Date: Fri, 8 Jul 2011 21:28:30 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 46
    Message-ID: <iv7spu$a74$1@inews.gazeta.pl>
    References: <iv6th7$2r2$1@inews.gazeta.pl> <op.vyazrxanebnp5j@a159590>
    <iv7bki$rgc$1@news.onet.pl> <iv7c46$hg6$1@inews.gazeta.pl>
    <iv7f08$q7f$1@inews.gazeta.pl> <iv7mnb$1b1k$1@newsread1.aster.pl>
    NNTP-Posting-Host: localhost
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1310160510 10468 172.20.26.239 (8 Jul 2011 21:28:30 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 8 Jul 2011 21:28:30 +0000 (UTC)
    X-User: kredycik-i-wio
    X-Forwarded-For: 91.206.210.116
    X-Remote-IP: localhost
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:555440
    [ ukryj nagłówki ]

    vvvvvv <w...@p...de> napisał(a):

    > sprostowanie odnośnie depozytariusza:

    co racja to racja, depozytodawca? Klient po prostu, przynajmniej według
    regulaminu.

    Ciekawy jest regulamin lokat, który mówi, że zerwać można tylko telefonicznie:

    § 10.
    1. Rozwiązanie Umowy i zamknięcie Rachunku następuje na podstawie Dyspozycji
    Telefonicznej w przedmiocie zerwania Lokaty.
    2. W przypadku złożenia Dyspozycji Telefonicznej w przedmiocie zerwania Lokaty
    przed upływem Okresu Umownego, Bank naliczy odsetki należne za rzeczywisty
    okres trwania Lokaty, w wysokości wskazanej każdorazowo w Karcie Produktu.
    Należne odsetki pomniejszone o podatek od zysków kapitałowych, naliczony
    zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, wraz z kwotą Lokaty, Bank wypłaci
    Klientowi w terminie jednego dnia roboczego na rachunek wskazany w Dyspozycji
    założenia Lokaty lub w złożonej później Dyspozycji Telefonicznej.

    Dyspozycja Telefoniczna &#8211; oświadczenie woli Klienta dotyczące zmiany danych
    podanych w Dyspozycji założenia Lokaty, zerwania Lokaty w czasie trwania
    Okresu Umownego lub zamówienia potwierdzenia warunków Umowy i założenia
    Lokaty, składane za pomocą telefonu pod numerem COK;

    Centrum Obsługi Klienta (COK) &#8211; wewnętrzna jednostka organizacyjna Banku
    prowadząca serwis telefoniczny dla Klientów, za pośrednictwem którego Bank
    świadczy usługi związane z obsługą Dyspozycji Telefonicznych składanych przez
    Klienta;

    A tu o reklamacjach:

    § 12.
    1. Klient ma prawo do składania reklamacji dotyczących otwierania i
    prowadzenia przez Bank Rachunków drogą elektroniczną telefonicznie, za
    pośrednictwem COK, pod numerem telefonu 0 801 777 111 lub (022) 262 00 02.
    2. Bank rozpatruje reklamację złożoną przez Klienta w terminie 14 dni od dnia
    wpływu reklamacji do Banku, z zastrzeżeniem ust.3.
    3. Termin rozpatrzenia reklamacji może ulec wydłużeniu, o czym Bank
    niezwłocznie poinformuje Klienta wraz z podaniem powodów przedłużenia terminu
    rozpatrzenia reklamacji.



    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1