    From: "Joker" <_...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: GTFI OS - dwie ceny
    Date: Sat, 07 Dec 2002 23:38:37 GMT

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:astgq1$hrp$1@topaz.icpnet.pl...

    > To faktycznie wyjatkowo wredny uklad - jakaś klauzula wyłączności, czy co?
    > ;)

    Jeżeli umowę otwarcia rejestru podpiszesz w cyt: "zewnętrznej sieci
    sprzedaży"
    to GTFI zgodnie z umową musi takiemu pośrednikowi zapłacić prowizję za
    przyprowadzenie klienta. Dowcip polega na tym, że nie jest to jakaś
    jednorazowa opłata, tylko wartość procentowa wpłacanych przez klienta
    pieniędzy na zakup jednostek, nawet przy kolejnych transakcjach w
    przyszłości.
    Oczywiście fundusz obciąża tą prowizją klienta. W ten sposób płacisz 0,5-1,0
    %
    drożej. To wszystko o czym napisałem, znajduje się na stronie GTFI, ale
    Biuro
    Maklerskie BOŚ (podaję nazwę, ponieważ bardzo elegancko się zachowali)
    miałem prawo uważać za dystrybutora wewnętrznego. Okazało się co innego
    i ściągnęli do siebie w ciągu 20 min przedstawiciela GTFI, który z uśmiechem
    załatwił całą sprawę od ręki.
    Jak widać - wszystko zależy od ludzi, ich poziomu i klasy.
    Pozdrawiam, Joker