    From: "Joker" <_...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: GTFI OS - dwie ceny
    Date: Sun, 08 Dec 2002 12:51:07 GMT

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:asusq6$epl$1@topaz.icpnet.pl...

    > No to fatalnie - czyli nawet jak przelejesz im bezposrednio, to zawsze
    > odprowadzą Ci prowizje.

    TAK !!! Opłata za transakcje zależna jest od sposobu otwarcia rejestru i
    byłaby pobierana ZAWSZE zgodnie z tabęlą, nawet po przelaniu
    pieniędzy bezpośrednio na rachunek GTFI.

    > "Internet, Centrum Obsługi Inwestora, siedziba Towarzystwa" to są
    > bezprowizyjne; BM raczej zawsze byly zewnetrzne - trzeba bylo sie tu
    > zapytac.

    Biuro Maklerskie BOŚ nie jest "osobą trzecią" . Przeczytaj prospekt
    informacyjny (w dokumentach strony GTFI), to zrozumiesz dlaczego
    tam poszedłem jak do "swoich".

    > A czemu w ogole chodziles zamiast "normalnie" przez internet? Pospiech?
    > (Z BM i tak wysylaja poczta.)

    Oczywiście pośpiech. A poza tym chciałem pooddychać atmosferą
    wielkiego szmalu ;-)) Popatrzyłem sobie na tablicę, po której
    przetaczają się wagony pełne pieniędzy. Szkoda tylko, że tak
    często jadą do tyłu :-((
    Ja wyszedłem z umową w ręku, ale podpisał ją przedstawiciel
    GTFI a nie BM.

    > No, pozbawili się chleba ;)

    Stracili prowizję, ale nie kapitał obrotowy na którym zarabiają.

    Pozdrawiam, Joker