    From: "Joker" <_...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: GTFI OS - dwie ceny
    Date: Sun, 08 Dec 2002 14:28:35 GMT

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:asvi46$ql8$1@topaz.icpnet.pl...

    > Chyba ze zalozysz nowy rejestr juz bezposrednio - mozna tak? (W UI mozna.)

    Czy drugi identyczny ? - nie znalazłem informacji, że nie można.
    Zawsze jednak możesz otworzyć drugi rejestr z kimś z rodziny.
    Od strony prawnej, to jest już nowa umowa i musi być dopuszczalna.

    > Mimo to nie całkiem rozumiem - myślałeś, że BM BOŚ jest czym z trzech
    > powyższych? COI, tak?

    Ja to rozumiałem dokładnie tak samo. Niejednoznaczność podawanych
    informacji, to prosta droga do konfliktów i to poważnych, bo chodzi tu
    o spore pieniądze. Zwróciłem na to uwagę przedstawicielowi GTFI.

    > Ja tam bym się tak bał: nie mam zaufania do transakcji nie-przez-internet
    ;)

    Hehehe. Wolę jednak żywych ludzi. Można pogadać, coś na szybko
    wyjaśnić i była to kwestia 30 min a nie kilku dni. Cena jednostek
    "wyszła z siodła" ( _ _ pewnie to się jakoś fachowo nazywa)
    \__/
    i musiałem się śpieszyć. Szkoda że na grupach nie można pisać
    w HTML-u. Zrobiłbym ładny wykresik a nie takie łamańce.

    Pozdrawiam, Joker