  • Data: 2002-12-08 18:19:13
    Temat: Re: GTFI-szyfrowanie i inne pytania
    Od: z...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > In news:2883.0000034e.3df0c17d@newsgate.onet.pl, Użytkownik wrote:

    > :)) Czyżby mieli aż tak różne procedury? Wyobraź sobie, że ja dostałem PIN
    > przed wpłatą! Stąd wnioskuję, że gdybym spisał sobie numer rejestru - jeśli
    > miałem na tamtej kartce - a pewnie tak - to mógłbym się już zalogować..

    Być może stosują różne procedury. Tak czy owak, wysyłając tylko jeden z
    elementów niezbędnych do logowania, zabezpieczają sie przed 'penetracją'
    rachunku, nie mając pewności, czy potencjalny klient jest wiarygodnym. I chyba
    głównie o to chodzi? (Czy pin przyszedł w oddzielnej kopercie?)

    > ...Dzisiejsza poczta tez nie przyszlo...

    Trzeba mieć nadzieję, że jutro już będzie. Notatka:
    http://tfi.hoga.pl/tfi_wiad.asp?pyt=614
    o szybkim wzroście do 100M aktywów na OS mogła by tłumaczyć nawał pracy i
    opóźnienia. Przyznam, że ten ich sukces (wywołany m.inn. nośną reklamą o
    20,63%) mnie nie cieszy :(
    Obawiam się spoczynku na laurach, jak i tego, że efektywna (%%) dla klienta
    obsługa tak dużego funduszu nie będzie już taka łatwa jak z małym kapitałem.
    Trzeba im życzyć utrzymania się w czołówce.
    (W dzisiejszej GW ich reklama podaje już tylko 18,84% za 29.11.01...29.11.02.
    Widać jak łatwo w reklamie dobierać dane ;) - przesunięcie o 9 dni, a różnica
    ok.1,8% ! ).

    > .. Mam nadzieje, ze niezle trafilem w tąpnięcie właśnie...

    Znakomite wyczucie! Podziwiam! Roczna stopa ekstrapolowana liczona od 3.12 do
    dziś, w wysokości 184,16% robi mocne wrażenie ;) Szkoda, że w dłuższym okresie
    tak się nie może niestety utrzymać ;)

    >... W razie klopotow zapraszam na comp.mail.pegasus-mail.ms-windows :)...

    O, to dla mnie nowość! THX.!
    Wyguglowałem ponad 800 pozycji tym hasłem . Sporo czasu trzeba będzie na
    przeglądnięcie.
    Przy okazji trafiłem na jeszcze jedno takie forum. Niestety nie zapisałem
    nazwy :( (No, ale chyba je znasz?)

    Pzdr.,