eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiGaleria Biała w Białymstoku -- karta kredytowa hipermarketu real, banku Sygma › Re: Galeria Biała w Białymstoku -- karta kredytowa hipermarketu real, banku Sygma
  • Data: 2008-01-10 18:04:18
    Temat: Re: Galeria Biała w Białymstoku -- karta kredytowa hipermarketu real, banku Sygma
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9> szukaj wiadomości tego autora

    "Bartosz 'xbartx' Nowakowski" fm5jh7$3gs$...@n...task.gda.pl

    > Na tyle serwerów piszesz i to jeszcze z unikalny w skali światowej słowem
    > a nie masz pojęcia co to jest KF?

    A na jakiej podstawie twierdzisz, że nie wiem.

    Raczej (wynika to z tego, co piszę) wiem.

    Wiem, co to KF, ale ja nikogo tam nie wrzucam. Po prostu po
    jakimś czasie niektórym osobom nie odpowiadam. :) Pewnie Ciebie
    dorzucę do tego grona, bo piszesz od rzeczy i wydajesz dyspozycje. :)

    > Pamiętaj "Śmieszność hańbi bardziej niż hańba".

    A Ty masz jakieś prawa do wydawania mi rozkazów? :)
    IMO nie masz. :)

    LC