  • Data: 2006-02-22 20:24:42
    Temat: Re: Gazeta - "W PKO BP tylko Radio Maryja"
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde> szukaj wiadomości tego autora

    S as napisał(a) w wiadomości: ...

    >A pytanie dlaczego do tej pory było blokowane (ocenzurowane)?? Nik już
    >nie zadał ??

    Po co? Odpowiedź znana. Służalczość wobec władzy i to niewymuszona. To chyba
    najwyższa forma niewolnictwa. A że władza się zmieniła to trzeba się dostosować.
    Dlaczego właśnie teraz na pokładach samolotów LOTu pojawił się Nasz Dziennik
    a wyleciało jakieś pisemko "kojarzone" z lewicą?
    Czyli mentalność bez zmian.

    Political fiction: Problem się rozwiąże, gdy bedzie rżądził UPR - w bankach
    nie będzie czasu na słuchanie muzyki, albo gdy Samoobrona - chyba banki w ogóle
    znikną...

    Na serio o słuchaniu radia w pracy pisałem już w tym wątku. Ma nie przeszkadzać.
    Arek