    From: "Beniowa" <p...@o...in.public>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Gdzie KK MasterCard o podanych parametrach ?
    Date: Thu, 3 Jan 2008 13:32:34 +0100

    Uzytkownik "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> napisal w wiadomosci
    news:2nabnn86m2.fsf@ccfs1.fuw.edu.pl...
    > A co ci przeszkadza, ze Citi ma to uznaniowo? Nie beda cie chcieli
    > zwolnic z oplaty, to zamkniesz karte...

    Ja kiedys mialem w Citi (jeszcze w okresie Citibank Poland S. A.) taka karte
    (wowczas byly jeszcze tylko KK VISA) , co to mi przyslali za darmo w
    promocji, karta dodatkowa tez miala byc za darmo, potem jednak oczywiscie
    pobrali oplate za karte dodatkowa, bo im sie promocje pomylily. Trzeba bylo
    to odkrecac, co bylo gehenna, bo reklamacje co prawda po dwoch tygodniach
    uznali, ale nikt pomimo kilkunastu telefonow, nie potrafil powiedziec, jak
    ma wygladac zwrot tej juz zaksiegowanej kwoty. Jak rezygnowalem juz w
    okresie Citibanku Handlowego to oczywiscie nie zaproponowali mi zadnego
    gratisowego przedluzenia, pomimo, ze obrot byl ok. 1000 - 1200 zl
    miesiecznie, co wtedy bylo troche wiecej niz dzis.
    Obawiam sie, ze powiedza, ze mnie zwolnia, ale potem i tak oplate nalicza.
    Generalnie troche jestem uprzedzony i wolalbym uniknac jakiegos tlumaczenia
    sie potem, ze to Pani Krysia z CitiPhone takiego i takiego dnia obiecala mi
    zwolnienie z oplaty rocznej.
    A jak stoi w regulaminie to nawet jak nalicza, to prosta reklamacja i juz, i
    na zadna Pania Krysie nie trzeba sie powolywac.

    Pozdrawiam, Grzegorz