  • Data: 2009-01-14 07:46:02
    Temat: Re: Gdzie darmowe konto do wpłat?
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 13 styczeń 2009 23:34
    (autor Wojtaszek
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <496d170a$1@news.home.net.pl>):

    > na Zwyciestwa tylko banki, Pizzy Hut szkoda ...

    Natomiast co ciekawe, mało jest banków dla zmotoryzowanych. Zazwyczaj w
    okolicach banków parkowanie jest utrudnione.

    --
    Tristan

    Kupię konto typu DIRECTOR na YouTube w wersji sprzed googla.