  • Data: 2011-04-15 20:02:48
    Temat: Re: Gdzie konto?
    Od: "mx" <@m...@o...pl@> szukaj wiadomości tego autora

    >moim zdaniem VB jest debest, oczym oisałam tu jako pierwsza od lat
    >jkolina

    Przestańcie łaskawie wku.... mnie i resztę grupowiczów z tym TRABANT Bankiem
    (tzw. VW). Jedno proste pytanie. Jak bezpłatnie przelać z Plus Konta na
    edirect? Na pierwszym jako taki % (3.50), na drugim bliski zera. Brak
    czegokolwiek z kap. dzienną, wypłaty darmowe powyżej 400 zł, itd., itp.
    (Miałem, mam, nie używam i innym tak radzę). Obecnie nawet do mBanku się nie
    umywa (miałem, mam, używam sporadycznie).