  • Data: 2015-01-09 00:09:44
    Temat: Re: Gdzie korzystny leasing auta?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 08 Jan 2015 22:27:20 +0100, WAM napisał(a):
    > Wśród znajomych też był taki "przypadek" :)

    No ale co - myslicie ze zlodziej byl agentem ubezpieczyciela i bardzo
    nie lubil odchodzacych klientow, czy ze mial znajomosci i sprawdzal
    przed kradzieza u wszystkich ubezpieczycieli czy wlasciciel nie ma AC?

    Jeszcze moze by mialo sens, gdyby auta oddano za drobny okup - po co
    ryzykowac przebijanie numerow, legalizacje - wlasciciel bez AC sie na
    10% pewnie dogada, PZU nie bedzie chcialo ...

    J.