  • Data: 2010-02-11 12:46:22
    Temat: Re: Gdzie wlozyc >80k PLN?
    Od: luc <b...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

    On 11 Lut, 13:12, "Valdi" <V...@v...pl> wrote:
    > Ale nie napisałem, że zakładałem lokaty po 549 - chyba bym pierdolca dostał
    > gdy by mi przyszło ponad 200K rozbijać na takie sumki. :)

    Wtedy nie napisałeś, więc mogłem domniemywać ;-)

    A swoją drogą - ciekawe, czy OF ma jakieś górne ograniczenie na ilość
    lokat? Jakby się człowiek uparł, to zakładanie ich by się dało
    zautomatyzować (pewnie już zapaleńcy porobili odpowiednie skrypty), a
    i przelewy za pomocą jakichś koszyków byłyby mniej bolesne...

    > Przez pogodę :)

    Czuć już wiosnę ;-D

    pzdrwm
    luc