  • Data: 2009-10-23 09:52:24
    Temat: Re: Gdzie wziąść kredyt na samochód
    Od: "witrak()" <w...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-10-22 00:47, Adam Płaszczyca wrote:

    > Od kiedy to ostrzeganie przed pakowaniem sie w kłopoty to umniejszanie?

    Zapomniałeś zacytować swoich postów:
    Pierwszy:

    > Nie szkoda Ci samochodu/ Koszty utrzymania Cię zjedzą, a skoro nawet nei
    > masz 40k na zakup...

    I drugi:

    > I co z nim dalej zrobisz? Zajeździsz? Zdajesz sobie sprawę ile kosztuje
    > utrzymanie takiego auta w dobrym stanie?

    Sugerujesz w nich, że człowiek jest "cieniasem", że nie stać go na
    40 tysięcy.

    Gość pytał o konkretną rzecz. Ani jeden ani drugi Twój post nie
    zawiera ostrzeżenia i w istocie jest nie na temat.

    Więc elegancko byłoby przynajmniej nic nie mówić - to w pewnych
    okolicznościach uchodzi za objaw skruchy.
    Ale Ty - ponieważ adwersarz Cię obsobaczył (co zresztą mi się nie
    podoba - i o tym od razu napisałem), nie możesz się powstrzymać od
    stwierdzenia typu "nieprawda, ja postąpiłem słusznie i w dobrej
    intencji, a teraz mnie się czepiają".

    W całej sprawie nie idzie o to, co kto robi, tylko po co i w jaki
    sposób. I tego dotyczyła moja uwaga. Ty - niestety, mimo stażu
    listowego naprawdę godnego pozazdroszczenia - zainicjowałeś atak nie
    na poziomie i jeszcze teraz to...
    :-(

    witrak()