  • Data: 2004-06-25 07:13:05
    Temat: Re: Gdzie zainwestować
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Rafał B. <R...@U...neostrada.TO.pl> wrote:
    > Mam kilkadziesiąt tysięcy, ale nie wiem czy większą cześć zostawić na
    > lokatach, czy zainwestować w portfel niskiego ryzyka.
    > Trochę bym był też gotów zaryzykować ;-)

    Poodejmuj sobie rozne prowizje przy zakupie i sprzedazy (o ile sa przy tej
    drugiej) + dodaj wyniki za ostatnie pol roku i zobaz ile bys zyskal.
    Potem wejdz na strone www.fundusze.mbank.com.pl - i zrob to samo - tutaj
    bedziesz mial prosciej - bo zadnych oplat poczatkowych czy koncowych nie ma.
    Dostaniesz odpowiedz :)
    PKO/CS ostatnio nie zachwyca wynikami. A fundusze, ktore dostaniesz w DB PBC
    mozesz miec bez oplat w mBanku lub MultiBanku.
    Ewentualnie dobrze radzi sobie Arka - ale tutaj uwaga- cholera wie co bedzie
    teraz na gieldzie.

    http://www.PRnews.pl