eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiGetin Bank - oprocentowanie rachunku TOP od od 14.02.2009 r.Re: Getin Bank - oprocentowanie rachunku TOP od od 14.02.2009 r.
  • Data: 2009-02-14 09:42:35
    Temat: Re: Getin Bank - oprocentowanie rachunku TOP od od 14.02.2009 r.
    Od: "Szymon" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " A." <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:gn63i6$1pu$1@inews.gazeta.pl...

    > A skąd taka hipoteza? Jak na razie to ja jestem dłużej związany z bankiem
    > niż jakikolwiek e-getinowiec, a mam z tego powodu gorsze warunki.

    W tym rzecz, że łatwiej utrzymać klienta niż pozyskać nowego. Zobacz co robi
    mbank, a liczba klientów nadal jest na imponującym poziomie.

    Klient nowy zwiąże się z Getinem na dłużej, bo wypowiedzenie pakietu przed
    upływem 12 miesięcy kosztuje 50zł. Odnoszę wrażenie, iż Ty możesz za darmo
    zerwać umowę konta.